wtorek, 21 lutego 2012

Sutaszowy wisior i komplet ze złotym chainmaille

Wisior o wielkości 6cm. Do jego wykonania wykorzystałam koraliki z szlifowanego i powlekanego szkła oraz bliżej nieokreślonego pochodzenia drobnicę. Od tyłu wisior podklejony jest czarnym filcem 



Ostatnio podczas robienia porządków w drewnianych koralikach znalazłam żółte 20mm korale wątpliwej urody i jeszcze na dodatek poprzebarwiane. Mam dobre serce,więc postanowiłam dać im szansę. Obkleiłam je brązowym woskowanym sznurkiem. Niestety niezbyt trafnie dobrałam klei (Vikol) i po wyschnięciu korali pozostały po nim widoczne ślady. Ale nie przejmuję się tym. Powstała bransoleta na regulowanym sznurku i sporej długości wisior. Elementami ozdobnymi stały się splecione złote ogniwka. Spodobał mi się ten komplecik.




Powstały też kolczyki.  Trochę do kompletu, a trochę nie. Elementem łączący je z powyższym kompletem jest złoty element chainmaille. Nie napiszę cóż to za kamień bo najzwyczajniej zapomniałam  :) Ich kolor jest po prostu świetny.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz