niedziela, 29 kwietnia 2012

Karmelowa królowa Persji. Sznur koralikowy z chain mail

Koralikowy naszyjnik w kolorze głębokiego karmelu od długości 96cm!  w tym 84cm przypada na sznur koralikowy.Wykonałam go z koralików Toho w kolorach Silver-Lined Smoky Topaz, Sliver-Lined Frosted Smoky Topaz w sekwencji na 5k w rzędzie 4a1b. Różnica w odcieniach jest bardzo subtelna i widoczna jedynie w postaci cieniutkiego bardziej błyszczącego prążka. Sznur ozdobiłam elementem chain mail z ogniwek w kolorze starej miedzi. Splot ten zwie się Full Persian (stąd też nazwa naszyjnika - królowa Persji).
Pomysł na połączenie sznura koralikowego z chain mail podpatrzyłam u Agaty Dziagwy w grupiebeading i embroidery - grupa wielbicieli koralików i wyplatania na FB (blog Agaty http://franio-franio.blogspot.com/ ). Zakochałam się w tym połączeniu i zachciałam spróbować wykonać cosik podobnego. Wiem, że Agata sama wykonuje swoje ogniwka, ale ja jestem leniem i nie miałam aż tyle ambicji i zapału, więc użyłam gotowych, których niestety nie można idealnie domknąć i pozostają minimalne szczelinki. Pomimo lekkich niedociągnięć wyszedł boski i jestem z niego dumna :)

Zdjęć sporo bo piękna pogoda do fotografowania :)

Oto on:





Zbliżenie dla uchwycenia kolorków:



Zbliżenie na ozdobnik Chain mail


No i dla poglądu na całość zdjęcie na Mnie (bo nie zaopatrzyłam się jeszcze w ekspozytor) ;)



2 komentarze:

  1. Agata D. ma bloga! http://franio-franio.blogspot.com/

    Super naszyjnik, ale czy koleżanka robi wszystko by magisterka nie powstała? :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc tak właśnie jest (ale Ciiiicho) ;). BTW dzięki za adres :)

    OdpowiedzUsuń