środa, 16 maja 2012

Hurtem i rzutem na taśmę - sutasz i sznury koralikowe ;)

Jakoś ostatnio nie miałam weny do pisania i robienia zdjęć.... Jednak nie próżnowałam czego dowodem jest dzisiejszy post. W końcu po ponad dwóch tygodniach dorwałam się do aparatu i dosłownie rzutem na taśmę obfotografowałam wszystko co poczyniłam od ostatniego posta.

Bez zachowania chronologii, bo dużo z tych rzeczy powstawało 'na raty' (czyli moim ulubionym systemem pracy. Jednego nie skończę, a w głowie już kiełkuje kolejny pomysł i żeby o nim nie zapomnieć od razu sięgam po koraliki albo sznureczki, dopiero później dokańczam wszystko)

Jako pierwsza bransoletka zacnej grubości w kolorze jakże modnym w tym sezonie - brzoskwiniowym
Powstała z koralików Toho w rozmiarze 6/0!  w kolorach: Silver-Lined Milky Peach i Silver-Lined Milky Grapefruit, 5 koralików w rzędzie. 




Naszyjnik w kolorze oliwkowym. Zbiegiem okoliczności (lub za sprawą telepatii ;)) bardzo podobny do  tego wykonanego przez Weronikę. 
Wykonany z Toho 11/0 w kolorach: Inside-Color Luster Black Diamond-Opaque Yellow Lined (nazwa jest po prostu zabójcza:)), Metallic Iris Brown i Opaque-Lustered Lt Beige. W sekwencji 3a1b1c1b, długi na 63cm



Właścicielką naszyjnika została moja mama.

Kolejny naszyjnik. Tym razem w lawendowym kolorze. Zrobiony z Toho 11/0 Silver-Lined Milky Lavender, Sliver-Lined Frosted Gray i Sliver-Lined Frosted Crystal. Długi na 60 cm.




Poczyniłam również kilka sutaszowych kolczyków, w tym pomarańczowe - najmniejsze jakie kiedykolwiek udało mi się uszyć. Zawsze, kiedy mam zrobić maleństwa, to przy szyciu jakoś rozrastają się i już nie są malutkie. Tym bardziej jestem z nich zadowolona. 

Oto one - pomarańczowe - malutkie 2,8cm razem z sztyftem (sztyft posrebrzany).  W środku turkus rekonstruowany 6mm i Toho 11/0 Silver-Lined Milky Teal



Zielono-pomarańczowe kolczyki z fasetowanym labradorytem 16*13 mm i toho Sliver-Lined Frosted Gray. Całość (razem z biglem) 5cm, w tym element haftowany 3,8cm. Zawieszone na posrenrzanych biglach angielskich.



Kolczyki sutasz w wersji mega kolorowej, bardzo przyjemnie mi się szyło ten wzór i na pewno powstaną kolejne podobne do tych kolczyki (może tym razem w bardziej spokojnych barwach...). 


Wewnątrz 6mm marmur szklisty. Wymiary: długość 3,8cm z biglem (bez 2,8cm), szerokość 2,5cm.



Czerwono-zielone kolczyki sutasz (na zdjęciu wyżej jeszcze bez wszytych bigli) z 1cm turkusem rekonstruowanym. Wymiary: długość z biglami 4,2cm (bez 3,2cm), szerokość 3cm.



Kolejne zielono-beżowe są w zupełnie innym 'klimacie' wewnątrz fasetowany agat ognisty 8mm i kryształ Swarovskiego (migdał  8mm w kolorze Golden Shadow).  Na szarym tle lepiej widać piękno kryształów.



Granatowo-bordowe z oponką ze szlifowanego szkła 10*7mm. Wymiary elementu haftowanego 3,2cm ( z biglem4,7cm)  x 2,3cm.






I wszystkie razem 








Ah ! ale to były owocne dwa tygodnie :) . Oby takich było jak najwięcej !!!!
Mam nadzieję,  że dobrnęliście  do końca postu. Wiem, wiem, że trochę przydługo. Następnym razem postaram się wrzucać prace na bieżąco :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz