czwartek, 31 maja 2012

Kolczyki sutasz z beżową różą i Fragaria vesca

Te urocze kolczyki sutaszowe powstały przypadkiem, ponieważ dostałam od Weroniki (pod ławką na zajęciach Ichtiobiologii) kaboszonki akrylowe z beżową różą. Nie do końca wiedziałam co z nimi począć. Kompletnie nie miałam na nie pomysłu. Przykładając do nich po kolei sutasz w różnych kolorach zakiełkowało ziarenko pomysłu na delikatne kolczyki w kolorze 'jogurtowej fuksji'. Kiedy już je uszyłam nadal mi w nich 'czegoś' brakowało, jednak dziewczyny na spotkaniu Craftowym doradziły mi, abym pozostawiła je w takim stanie i nic nie dodawała więcej. Tak też uczyniłam i doszyłam do nich tylko bigle. :)

Oto one:






W kompletnie w innym klimacie (bardziej moim :)) powstały kolejne kolczyki sutasz. Inspiracja tłumacząca również ich nazwę TUTAJ Cudownej urody łezki koralu czerwonego oplotłam sutaszem w intensywnie zielonym kolorze. Pomiędzy sznurkami koraliki Toho 11/0 w kolorze Inside-Color Rainbow Peridot Opaque Green Lined orazOpaque Cherry. Kolczyki znacznie większe od poprzednich - element haftowany 6cm x 3,5cm. Zawieszone na biglach angielskich w kolorze srebra.





4 komentarze:

  1. 37 year old Health Coach I Dorian Ruddiman, hailing from Woodstock enjoys watching movies like Colossal Youth (Juventude Em Marcha) and Rafting. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Boxster. link

    OdpowiedzUsuń
  2. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń